יום שישי, 18 במאי 2007

אסטרטגיה של תקשורת שיווקית

מתוך הספר 'דרכו של לוחם האסטרטגיה', מאת רמי הסמן
פרק 9, תקשורת שיווקית - הכלי של העולם המודרני
טרום עריכה
חשיפה ראשונית
לינק למקור ולפרק המלא - חלק ראשון
לינק למקור ולפרק המלא - חלק שנייייי
לינק למקור ולפרק המלא - חלק שלישי














אם פעם אחת איבדת את אמון האזרחים, לעולם לא תזכה שוב בהוקרתם ובהערכתם. זה נכון שאתה יכול לרמות את כל האנשים חלק מהזמן. אתה אפילו יכול לרמות חלק מהאנשים כל הזמן. אבל אתה לא יכול לרמות את כל
האנשים כל הזמן [1]. ם
אברהם לינקולן

[1] “If you once forfeit the confidence of your fellow citizens, you can never regain their respect and esteem. It is true that you may fool all the people some of the time; you can even fool some of the people all the time; but you can’t fool all of the people all the time.”
Lincoln’s Yarns and Stories, 1904/ Alexander K. McClure/ Abraham Lincoln, 1865, To a caller at the White House/ Bartlett’s Familiar Quatations/ J. Bartlett & J. Kaplan/ Little, Brown & Co, 1992/ pg 451/ ISBN 0-316-08277-5

אין תגובות: