מתוך הספר 'דרכו של לוחם האסטרטגיה', מאת רמי הסמן
פרק 8, תקשורת שיווקית - הכלי של העולם המודרני
טרום עריכה
חשיפה ראשונית
לינק למקור ולפרק המלא
[1] Art of Strategy - Sun Tzu’s Art of War/ R.L.Wing/ Dolphin-Doubleday, 1988/ chp 1, pg 25/ ISBN 0-385-23784-7
פרק 8, תקשורת שיווקית - הכלי של העולם המודרני
טרום עריכה
חשיפה ראשונית
לינק למקור ולפרק המלא
הטאו של הפרדוקס. אלו העוסקים בחכמת האסטרטגיה מסתייעים בטאו של הפרדוקס. כשהם בעלי יכולת הם נראים כחסרי יכולת. כשהם עסוקים הם נראים כמובטלים. כשהם קרובים הם נראים כרחוקים. הם מפתים באמצעות יתרונות ומשתלטים באמצעות הבלבול. כשהם מסיימים הם נראים כמתכוננים. כשהם חזקים הם נראים כמתחמקים. כשהם כועסים הם נראים כמוותרים. כשהם גאים הם נראים כצנועים. כשהם חיוניים הם נראים כמותשים. כשהם מאוחדים הם נראים כנפרדים. הם תוקפים כשהיריב לא מוכן, במקום בו ציפו להם הכי פחות. זוהי דרכו של האסטרטג לנצחון. אין לשוחח על-כך לפני המעשה [1]. ם
סאן טצו. סין. 300 לפנה"ס
[1] Art of Strategy - Sun Tzu’s Art of War/ R.L.Wing/ Dolphin-Doubleday, 1988/ chp 1, pg 25/ ISBN 0-385-23784-7
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה