יום שישי, 18 במאי 2007

אסטרטגיה - עידן השיווק

מתוך הספר 'דרכו של לוחם האסטרטגיה', מאת רמי הסמן
פרק 5, עידן השיווק
טרום עריכה
חשיפה ראשונית
לינק למקור ולפרק המלא












אחרי שעברנו על יסודות חכמת האסטרטגיה בפרקים הראשונים, אפשר לצאת לדרך. נתחיל בצעד צנוע. נעסוק בחכמת השיווק. בחשיבה שיווקית. החשיבה השיווקית הינה הבסיס לאומנות השיווק. אכן מדובר באומנות, באומנות לחימה. אומנות השיווק היא סוג של אומנות לחימה. והיא אבן יסוד במיומנותו של לוחם האסטרטגיה. חכמת השיווק בישראל קדמה לחכמת האסטרטגיה. על-כן היא מהווה בסיס ראוי להתחלה. בסיכום נלמד ששתי החכמות שלובות זו בזו. מה נעשה תכל‘ס? בנוסף לדיון במודלים ובכלי העבודה המקצועיים, נדון בפרקים הקרובים במספר ניתוחי אירוע. בפרק הנוכחי, נדון בניתוח אירוע הלקוח מהעידן השיווקי בישראל. התקופה? סוף שנות השמונים, מתי שהחלו לדבר בארץ על שיווק. נלמד כיצד יושמו עקרונות חכמת השיווק לראשונה בישראל. ניתוח הארוע הראשון מגיע מתחום הבנקאות.ם

אין תגובות: