יום חמישי, 23 באוגוסט 2007

אוקיינוס כחול, אוקיינס אדום - מה רוצים מאיתנו

בשנתיים האחרונות מסתובב מונח חדש בקהילת העסקים בעולם. מדברים על אוקיינוסים כחולים, אוקיינוסים אדומים. למה מתכוונים - שיטה חדשה בניהול, כלי אסטרטגי מהפכני, סתם אופנה חולפת. ננסה אולי לתת הסבר. ם

מאמר שהופיע בעמוד הראשי של קפה דה-מרקר
אתר דה-מרקר באינטרנט
אתר הארץ באינטרנט

סודות ההצלחה של חברת דיסני

וולט דיסני, מייסד ומקים תעשיות דיסני בלוס אנג'לס, תמצת ב-4 מילים את האסטרטגיה העסקית שלו - חלום, האמן, העז ועשה. על פי משנתו פועלת חברת דיסני עד היום – "אני חולם, בוחן את חלומותי כנגד אמונתי, מעז לקחת סיכון ומוציא לפועל את חזוני על מנת להגשים את החלומות". שנים לגלגו בעולם העסקים על דיסני, המנוהלת על פי עקרונות ניהול מיקי מאוס. אבל עם הצלחה קשה להתווכח. תמצית הצהרת המשימה של חברת דיסני – לספק את הבידור המשפחתי הטוב ביותר. ם

לינק למאמר באתר מאמרים