יום רביעי, 19 בספטמבר 2007

חלמו...האמינו...העזו! הכל על שיווק חברתי

איך אתה מעיז בכלל לדבר איתנו על שיטות העבודה של קוקה קולה?! מה לנו ולהם? אנחנו שונאים אותם! כך מחה נגדי סטודנט במפגש של אחד מארגוני איכות הסביבה המובילים בארץ. הוזמנתי למפגש להציג כלי עבודה מתורת השיווק, אותם יוכלו חברי העמותה לנצל לקידום מאבקיהם. תשובתי הייתה פשוטה: "אתה רוצה להלחם בתאגידים? אז לפחות כדאי שתדע באיזה כלי נשק הם משתמשים. אל תשליך את התינוק ביחד עם הדלי. הבעיה איננה עם מדע השיווק. הבעיה היא מה עושים עם הכלים!". הוא נרגע והמשכנו בדיון. זה קרה לפני כמה שנים. ם

מאז יותר ויותר ארגונים חברתיים הבינו שאי אפשר לנהל מאבקים ללא הכלים הקלאסיים של שיווק ותקשורת שיווקית. אבל לרבים מהפעילים החברתיים עדיין קשה לבלוע את הגלולה המרה. ם

מאמר שהופיע בעמוד הראשי של אתר קפה דה-מרקר
אתר דה-מרקר באינטרנט
אתר הארץ באינטרנט

אין תגובות: